DEP KKB
Etiketter
akkommodativ
akkomodation
ambivalens
assimilativ
BPL
de 9 hv-spørgsmål
deltagelse
Dewey
didaktik
Egen undervisning
Elevfeedback
epistemologi
formativ feedback
formidling
forskydning
fortrængning
fællesskab
fænomenologi
hermeneutik
identitet
imitation
intro
kumulativ
læringsaktivitet
læringsstrategier
mening
Modul 1
nivellering
observation
ontologi
oplevelse
perception
portfolio
positivisme
praksis
profil
reduktion
regression
Schön
selvreguleret læring
situeret læring
summativ feedback
Transfer
transformation
transformativ
truckundervisning
virksomhed
fredag den 3. maj 2019
Modul 4 Undervisningsdag 2
Ideproces
4 niveauer:
Spirituelt - konstektuelt - principielt - materielt
præfasen
Se muligheder - undersøg - beslut
vision/problemstilling/udfordring
Handling - kreativitet - omverden - personlig indstilling
Ingen kommentarer:
Send en kommentar
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar