Etiketter
- akkommodativ
- akkomodation
- ambivalens
- assimilativ
- BPL
- de 9 hv-spørgsmål
- deltagelse
- Dewey
- didaktik
- Egen undervisning
- Elevfeedback
- epistemologi
- formativ feedback
- formidling
- forskydning
- fortrængning
- fællesskab
- fænomenologi
- hermeneutik
- identitet
- imitation
- intro
- kumulativ
- læringsaktivitet
- læringsstrategier
- mening
- Modul 1
- nivellering
- observation
- ontologi
- oplevelse
- perception
- portfolio
- positivisme
- praksis
- profil
- reduktion
- regression
- Schön
- selvreguleret læring
- situeret læring
- summativ feedback
- Transfer
- transformation
- transformativ
- truckundervisning
- virksomhed
tirsdag den 4. juni 2019
DEP Modul 4 Studiedag 4.6.19
Entreprenørielle muligheder i det nye U/NORD
Jeg arbejder i et team (Transportafdelingen) på U/NORD.
Den er opdelt i intern og ekstern transport.
Vi har to mellemledere, der indgår i produktionen. Dette medfører, at de har fingeren på pulsen.
De er meget åbne for tiltag fra os medarbejdere.
Den stramme økonomi, kan dog i mange tilfælde, være et benspænd for initiativer.
Vores afdelingsleder er meget nem at komme i kontakt med og er selv en kreativ person.
På den baggrund, synes jeg, at de ideer vi som ansatte i afdelingen har, kan give mange muligheder for at være inovative.
Hvad entreprenøriel undervisning angår, er jeg virkelig udfordret i den meget stramme tids- og indholdsstyring, der er i de AMU-kurser jeg er lærer for.
Som jeg ser fusionen mellem K-NORD og ES-NORD, vil den ikke have stor betydning for vores muligheder for at udøve entreprenøriel kultur i organisationen på U/NOR
,,,,,,D.
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar