tirsdag den 4. juni 2019

DEP Modul 4 Studiedag 4.6.19


Entreprenørielle muligheder i det nye U/NORD

Jeg arbejder i et team (Transportafdelingen) på U/NORD.

Den er opdelt i intern og ekstern transport.

Vi har to mellemledere, der indgår i produktionen. Dette medfører, at de har fingeren på pulsen.
De er meget åbne for tiltag fra os medarbejdere.

Den stramme økonomi, kan dog i mange tilfælde, være et benspænd for initiativer.

Vores afdelingsleder er meget nem at komme i kontakt med og er selv en kreativ person.

På den baggrund, synes jeg, at de ideer vi som ansatte i afdelingen har, kan give mange muligheder for at være inovative.

Hvad entreprenøriel undervisning angår, er jeg virkelig udfordret i den meget stramme tids- og indholdsstyring, der er i de AMU-kurser jeg er lærer for.

Som jeg ser fusionen mellem K-NORD og ES-NORD, vil den ikke have stor betydning for vores muligheder for at udøve entreprenøriel kultur i organisationen på U/NOR










































































































































































,,,,,,D.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar