fredag den 3. maj 2019

Modul 4 studiedag 4

Esnords værdigrundlag ses i indholdet af dette notat:
'
https://www.esnord.dk/media/37200/esnords-vision-mission-og-vaerdier-020115.pdf

Det pædagogiske grundlag er beskrevet i denne målsætning:

https://www.esnord.dk/media/253205/faelles-paedagogisk-didaktisk-udgangspunkt.pdf

Der bliver til fællesmøder fra ledelsens side gjort meget ud af, at vise os medarbejdere, at de værdsætter vores daglige indsats i virksomheden.

Der er en positiv ånd i virksomheden. Det er min opfattelse, at medarbejderne i stor grad er loyale overfor skolen.

I det team jeg arbejder i, er vi meget selvstændige og får tingene til at køre i en meget dynamisk hverdag, hvor hver medarbejder yder det de kan i fællesskabet.

Der er mellem de forskellige medarbejdere i afdelingerne på skolen, et godt samarbejde og man værdsætter hver kollega fra rengøring til direktør.

Der er mulighed for, at komme til orde, hvis man har ideer til fornyelse og forbedringer og bliver taget alvorligt.

Rammer og kultur i forhold til entreprenørundervisnig:

Min leder er virkelig hjælpsom og har tilbudt mig hjælp i den udstrækning jeg ønsker det. Jeg får mulighed for, at trække på de medarbejdere i afdelingen, der har været igennem denne uddannelse tidligere.

I det daglige er der ikke entrprenørskabsundervisning. AMU er ikke det oplagte sted for denne form for undervisning.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar