1. Ved opgaveløsning i klassen, er der meget forskel på, hvor meget tid eleverne bruger på løsningen. Dem der bruger lidt tid, virker ofte forstyrende, på dem der bruger mere tid.
2. På hold, hvor der er elever, med meget store sprogproblemer. Her er det et problem for de andre elever, at man skal bruge så meget tid, på at forklare det, så de også forstår det.
Etiketter
- akkommodativ
- akkomodation
- ambivalens
- assimilativ
- BPL
- de 9 hv-spørgsmål
- deltagelse
- Dewey
- didaktik
- Egen undervisning
- Elevfeedback
- epistemologi
- formativ feedback
- formidling
- forskydning
- fortrængning
- fællesskab
- fænomenologi
- hermeneutik
- identitet
- imitation
- intro
- kumulativ
- læringsaktivitet
- læringsstrategier
- mening
- Modul 1
- nivellering
- observation
- ontologi
- oplevelse
- perception
- portfolio
- positivisme
- praksis
- profil
- reduktion
- regression
- Schön
- selvreguleret læring
- situeret læring
- summativ feedback
- Transfer
- transformation
- transformativ
- truckundervisning
- virksomhed
onsdag den 15. august 2018
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
Ingen kommentarer:
Send en kommentar