DEP KKB
Etiketter
akkommodativ
akkomodation
ambivalens
assimilativ
BPL
de 9 hv-spørgsmål
deltagelse
Dewey
didaktik
Egen undervisning
Elevfeedback
epistemologi
formativ feedback
formidling
forskydning
fortrængning
fællesskab
fænomenologi
hermeneutik
identitet
imitation
intro
kumulativ
læringsaktivitet
læringsstrategier
mening
Modul 1
nivellering
observation
ontologi
oplevelse
perception
portfolio
positivisme
praksis
profil
reduktion
regression
Schön
selvreguleret læring
situeret læring
summativ feedback
Transfer
transformation
transformativ
truckundervisning
virksomhed
onsdag den 12. december 2018
Modul 2 Olga Dysthe
Olga Dysthe
ET FLERSTEMMIGT OG DIALOGISK KLASSERUM ER EN NØDVENDIGHED, IKKE KUN FOR AT LÆRE FAG OG LÆRE AT TÆNKE SELVSTÆNDIGT, MEN SOM EN MODEL FOR, HVORDAN MENNESKER FUNGERER I ET DEMOKRATISK SAMFUND
1 kommentar:
spasmads
12. december 2018 kl. 07.46
super ;-)
Svar
Slet
Svar
Svar
Tilføj kommentar
Indlæs flere...
Nyere opslag
Ældre opslag
Start
Abonner på:
Kommentarer til indlægget (Atom)
super ;-)
SvarSlet